FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Czy mogę mieć pewność, że porcje, które do mnie docierają rzeczywiście są tej kaloryczności, którą zamówiłam?

Tak, oczywiście. Proszę się nie obawiać, wszystkie wyliczenia przygotowane są przez wykwalifikowanego dietetyka i dokładnie weryfikowane.

Nie wiem jaką dietę mam wybrać, czy mogę liczyć na Państwa pomoc?

Tak, można się skontaktować z naszym wykwalifikowanym i doświadczonym dietetykiem, który chętnie odpowie na Państwa pytania i pomoże wybrać odpowiednią kaloryczność diety. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w godzinach 07:00-14:00 (od poniedziałku do piątku) pod numerem telefonu 790 260 300.

Czy z uwagi na wczesne godziny dostaw mogę udostępnić kod do bramy, aby kurier pozostawiał mi posiłki pod drzwiami mieszkania?

Oczywiście, że tak. Tym bardziej, że nasi kurierzy rozpoczynają dostawy od bardzo wczesnych godzin porannych. W momencie składania zamówienia, w uwagach odnoszących się do dostawy - prosimy o wpisanie kodu. Po otrzymaniu kodu kierowca pozostawi posiłki we wskazanym miejscu bez potrzeby budzenia.

Dlaczego nie mogę wybrać sobie godziny dostawy?

Z uwagi na ilość klientów nie jesteśmy w stanie być w każdym miejscu we Wrocławiu o każdej godzinie. Każdy klient jest przyzwyczajony do ustalonych wcześniej godzin dostaw.

Czy mogę zmieniać adres dostawy?

Tak, ale musimy mieć taką informację 24 godziny przed dostawą, ponieważ wiąże się to ze zmianami logistycznymi.

Na jeden dzień muszę wyjechać, nie chcę jednak rezygnować z diety w tym czasie. Czy dzień wcześniej możecie Państwo dostarczyć mi dwa zestawy?

Tak, jeżeli otrzymamy informacje dwa dni wcześniej to oczywiście jesteśmy w stanie przygotować dodatkowy zestaw, z zaznaczeniem, iż na te dwa dni otrzyma Pani/Pan dwa zestawy identyczne.

Czy możliwe są dostawy do miejsca pracy?

Tak, oczywiście. W momencie składania zamówienia, w uwagach odnoszących się do dostawy - prosimy o wpisanie pożądanego adresu oraz dokładnego miejsca, w którym kurier będzie mógł pozostawić dla Państwa zamówienie."

W jakich godzinach Państwo pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 14:00. Jeżeli otrzymamy wiadomości drogą mailową po godzinie 14:00, zostanie ona odczytana dopiero dnia następnego lub w przypadku otrzymania maila w piątek po 14:00 udzielimy odpowiedzi w poniedziałek w godzinach pracy. Na wiadomości SMS nie odpowiadamy.

Czy pojemniki, w których dostarczacie Państwo posiłki można podgrzewać w kuchenkach mikrofalowych?

Tak, pojemniki, w które pakujemy nasze posiłki posiadają specjalistyczne atesty do przetrzymywania żywności z możliwością podgrzewania w kuchenkach mikrofalowych. Wystarczy jedynie wcześniej w folii zrobić dziurki np. nożem lub całowicie usunąć folię z opakowania.

Czym się charakteryzuje zestaw testowy?

Zestaw testowy charakteryzuje się niższą ceną od standardowego zamówienia, gramatura, rodzaj i jakość posiłków nie ulegają zmianie. Jednorazowo klient może zamówić zestaw testowy, który jest o 35 % tańszy od wybranej diety.

Nie wiesz co wybrać?

Skonsultuj się z naszymi specjalistami i wybierz najlepszą dietę dla siebie.

Zapytaj dietetyka